Što je Depozicioniranje?
Pročitajte što je to Depozicioniranje u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi Depozicioniranje i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
Depozicioniranje
Depozicioniranje je strategija usmjerena na smanjenje pozicije web stranice u rezultatima pretraživanja. Cilj ove tehnike je smanjiti vidljivost stranice na pretraživačima poput Googlea. To je proces suprotan pozicioniranju i može se koristiti u različitim situacijama, na primjer u slučaju negativnog PR-a ili želje za skrivanjem zastarjelih informacija. Aktivnosti deponicioniranja mogu uključivati različite metode, kao što su prijavljivanje stranice Googleu kao one koja sadrži spam, stvaranje negativnih poveznica (tzv. poveznice niske kvalitete) ili korištenje tzv. black hat SEO. Važno je razumjeti da deponicioniranje može biti u suprotnosti s pravilnicima tražilica i dovesti do sankcija.
Zašto se koristi deponicioniranje?
Depozicioniranje se često koristi u borbi za poziciju na tržištu, posebno u sektoru e-trgovine, gdje je konkurencija među online trgovinama intenzivna. Tvrtke mogu pokušati smanjiti vidljivost stranica konkurenata kako bi same zauzele viša mjesta u rezultatima pretraživanja, što izravno utječe na veći broj posjeta i potencijalnih klijenata.
Je li deponicioniranje legalno?
Mnoge metode korištene u deponicioniranju mogu se smatrati neetičnima ili čak nelegalnima. Primjer može biti generiranje lažnih izvještaja ili primjena negativnog SEO-a, što može prekršiti pravila tražilica. Stoga, umjesto takvih praksi, bolje je usredotočiti se na optimizaciju vlastite stranice, na primjer, odabirom odgovarajućeg web hostinga, koji može osigurati brzu i stabilnu web stranicu.