UX

User Experience

UX, odnosno Korisničko Iskustvo, je cjelokupno iskustvo korisnika tijekom interakcije s proizvodom, uslugom ili web stranicom. To uključuje funkcionalne i emocionalne aspekte korištenja određenog rješenja, kao što su jednostavnost korištenja, intuitivnost, estetika i zadovoljstvo korištenjem.

UX se oblikuje dizajniranjem sučelja i navigacije na način da korisnik može lako i ugodno postići svoje ciljeve. U praksi to znači prilagodbu strukture, izgleda i funkcionalnosti stranice ili aplikacije potrebama korisnika, što uključuje optimizaciju procesa kupnje u online trgovini ili olakšavanje upravljanja sadržajima na stranicama hostanim na WordPress hostingu. Dobar UX minimizira frustracije korisnika i povećava njegovu zadovoljstvo.

UX je ključan u svakom digitalnom projektu, bez obzira je li riječ o web stranici, mobilnoj aplikaciji ili bilo kojem drugom interaktivnom rješenju. Na primjer, u kontekstu hostingu web stranica, dobar UX može se očitovati u laganom navigacijom i brzom pristupu informacijama na stranicama baziranim na web hostingu ili VPS serverima. U slučaju e-commerce servisa, kao što je WooCommerce hosting, UX izravno utječe na konverzije i zadovoljstvo kupaca.

UX se uzima u obzir na svakoj fazi dizajniranja i implementacije stranice ili aplikacije, počevši od ranih faza konceptualizacije, preko testiranja prototipova, sve do konačne implementacije i praćenja ponašanja korisnika. Stalno se evoluirajući UX također se optimizira nakon lansiranja projekta, što omogućava kontinuirano prilagođavanje proizvoda promjenjivim očekivanjima korisnika i novim trendovima u dizajnu.

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.