ABM

Account-Based Marketing

ABM (Account-Based Marketing) – Strategija marketinga usmjerena na odabrane, ključne kupce (račune), a ne na široke skupine primalaca. Umjesto generisanja velike količine potencijalnih klijenata, ABM se oslanja na personalizaciju marketinških aktivnosti usmjerenih na određene firme ili odlučitelje s kojima poduzeće želi uspostaviti odnos. Ovaj pristup je često korišten u B2B marketingu, gdje je važno izgraditi dugoročne odnose s odabranim poslovnim partnerima.

Kako funkcioniše ABM?

ABM zahtijeva detaljnu analizu odabranih firmi (računa) koje predstavljaju prioritet za marketinške i prodajne aktivnosti. Potom se kreira individualna marketinška kampanja koja odgovara potrebama i izazovima te firme. Učinkovit ABM zahtjeva tehnološku podršku, uključujući odgovarajući hosting, primjerice web hosting ili posvećeno rješenje koje omogućava pohranjivanje i analizu podataka o kupcima.

Zašto je ABM važan?

ABM omogućava bolje prilagodbu komunikacije potrebama određene firme, što povećava šanse za prodajni uspjeh. Zahvaljujući personalizaciji marketinških aktivnosti, firme mogu izgraditi snažnije veze s ključnim kupcima, kao i bolje prilagoditi svoje proizvode ili usluge. Ako vodiš internetsku trgovinu ili nudiš B2B usluge, implementacija ABM-a može ti pomoći da bolje dosegneš najvažnije kupce.

Kako implementirati ABM?

Implementacija ABM-a zahtijeva tesnu suradnju između odjela marketinga i prodaje, kao i korištenje naprednih tehnoloških alata. Razmisli o ulaganju u posvećene servere ili VPS servere koji će osigurati stabilnost i sigurnost podataka kupaca, kao i omogućiti fleksibilno skaliranje marketinških aktivnosti kako se tvoje poduzeće razvija.

4o

]]>