Što je ROAS?
Pročitajte što je to ROAS u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi ROAS i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
ROAS
Return On Advertising Spend
Kako izračunati ROAS?
Izračunavanje ROAS-a je relativno jednostavno. Formula izgleda ovako:
ROAS = (Prihodi od oglašivačke kampanje) / (Troškovi oglašivačke kampanje)
Na primjer, ako potrošite 1000 kn na oglašivačku kampanju, a ona generira prihod od 5000 kn, ROAS iznosi 5. To znači da svaka potrošena kuna donosi 5 kn prihoda.
Zašto je ROAS važan?
ROAS je ključni pokazatelj za tvrtke koje ulažu u digitalni marketing. Omogućuje procjenu koje su kampanje najučinkovitije i gdje vrijedi dalje ulagati. Zahvaljujući tome moguće je optimizirati marketinški proračun i maksimizirati dobit. ROAS omogućuje razumijevanje koje su kampanje isplative, a koje zahtijevaju poboljšanje. U internetskim trgovinama, ROAS pomaže vlasnicima upravljati proračunom za oglašavanje i optimizirati troškove.
]]>