Google Filter

Google filter je alat koji koristi pretraživač Google za ocjenjivanje i klasificiranje web stranica. Njegova glavna zadaća je identificiranje i eliminiranje stranica koje krše Googleove smjernice o kvaliteti. Zahvaljujući tome korisnici dobivaju rezultate pretrage koji su vredniji i u skladu s njihovim upitima.

Kako funkcionira Google filter?

Google filter analizira različite aspekte web stranice, poput sadržaja, strukture linkova te kvalitete povratnih linkova. Ako otkrije da stranica koristi manipulativne tehnike ili one koje nisu u skladu sa smjernicama, može joj nametnuti kaznu, što rezultira smanjenjem pozicije u rezultatima pretrage.

Koji su tipovi Google filtera?

  • Algoritamski filter – automatski se primjenjuje od strane Googleovih algoritama na temelju otkrivenih prekršaja.
  • Ručni filter – primjenjuje ga Googleov tim nakon ručne analize stranice.

Kako izbjeći Google filter?

Da biste izbjegli nametanje filtra, važno je pridržavati se Googleovih smjernica o kvaliteti sadržaja i linkova. Primjeri dobrih praksi uključuju izbjegavanje dupliciranja sadržaja, odgovarajuće formatiranje i optimizaciju stranice za korisnike. Važno je koristiti visokokvalitetni web hosting koji osigurava brzo i stabilno funkcioniranje stranice.

Što učiniti ako je stranica pod Google filterom?

Ako je vaša stranica pod filterom, potrebno je temeljito analizirati uzroke i poduzeti odgovarajuće mjere za popravak. To može uključivati poboljšanje kvalitete sadržaja, uklanjanje linkova niske kvalitete i korištenje usluga stručnjaka za optimizaciju stranice. Također je preporučljivo razmotriti ulaganje u SSL certifikat, koji poboljšava sigurnost i vjerodostojnost stranice.

Pojmovi koji bi vas mogli zanimati!

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.