Što je Content marketing?
Pročitajte što je to Content marketing u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi Content marketing i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
Content marketing
Aktivnosti content marketinga usmjerene su prema specifičnim skupinama primatelja. Pružanjem vrijednog sadržaja, usklađenog s potrebama i karakteristikama osoba zainteresiranih za tvoj proizvod ili usluge, gradiš lojalnost i pojačavaš vezu s markom. Marketing sadržaja koristi različite kanale objavljivanja kako bi dosegao određene primatelje s prikladnim sadržajima u različitim fazama kupovnog putovanja. Zapamti, sadržaji trebaju biti dizajnirani u skladu s pravim potrebama primatelja.
Za tvrtke koje upravljaju internetskom trgovinom, content marketing može također pridonijeti povećanju konverzija i prodaje pružanjem vrijednih sadržaja koji podržavaju kupovne odluke klijenata.
Strategija content marketinga. Što vrijedi znati?
Prvim korakom u svakoj uspješnoj kampanji content marketinga je dobivanje što više informacija o ciljanoj skupini. Ako imamo informacije o tome tko je naš primatelj, koje su mu navike i običaji – moći ćemo bolje iskoristiti potencijal sadržaja. To možeš provjeriti na svojoj web stranici, društvenim kanalima ili putem informacija iz telefonskih razgovora. Takve informacije pruža, na primjer, Google Analytics. Možeš saznati demografiju posjetitelja, pa tako njihov spol, dob, mjesto stanovanja. Provjeriti s kojih uređaja koriste te koliko vremena provode na određenoj podstranici. Također možeš dobiti vrijedne informacije iz društvenih medija – pitanja postavljana preko Messengera su pravo rudnik znanja za razvijanje aktivnosti content marketinga.
Sljedeći korak je stvaranje tzv. karte putovanja tvog klijenta. Putovanje klijenta omogućuje planiranje koje vrste sadržaja će biti korisne u pojedinim fazama putovanja. Customer journey je proces u kojem klijenti prolaze od nepoznavanja tvoje marke do postajanja stalnim, pa čak i lojalnim klijentom. Prolazak kroz pojedine faze, pružanje odgovarajućih sadržaja i znanja može završiti finalizacijom kupnje, a to je važno svakoj marki. Putovanje klijenta je proces kroz koji klijent prolazi pokušavajući zadovoljiti određenu potrebu. Taj proces može uključivati istra]]>