Što je B2C?
Pročitajte što je to B2C u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi B2C i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
B2C
Business to Customer
B2C – to skraćenica koja dolazi od izraza Business to Customer (B2C). Opiše sve odnose na tržištu koji se događaju između tvrtke i krajnjeg kupca. Stoga je suprotno od B2B, gdje su situacije vezane za poduzeća.
Business to Customer znači prodaju proizvoda i usluga koje nudi tvrtka maloprodajnom kupcu. Odnos tvrtka-kupac odvija se i stacionarno (maloprodaja) i online (prodaja u internetskim trgovinama).
U stacionarnoj i internetskoj prodaji zajedničke aktivnosti na tržištu su:
- privlačenje kupaca i izgradnja dugoročnih odnosa, velika važnost se pridaje promatranju ciljne skupine, razumijevanju njihovih potreba i odgovarajućoj razini podrške. Vidimo to posebno u razvijenim procesima koji se događaju u e-commerce,
- zadržavanje kupaca, to su npr. programi vjernosti,
- osiguravanje najboljih iskustava kupovine kupca (potpune informacije, izložba proizvoda, usluga kupaca, brza i učinkovita internetska stranica, intuitivan proces kupovine).
B2C je model u kojem su poslovne aktivnosti usmjerene na krajnjeg kupca. Za razliku od modela B2B, u B2C postoji mnogo tvrtki čije su aktivnosti usmjerene na prodaju proizvoda ili pružanje usluga individualnim kupcima/kupcima. Stoga je u tom odnosu važna veza koju brand uspostavlja s kupcem. U svjetlu velike konkurencije i zasićenja tržišta, važno je istraživanje alata koji će pomoći u izgradnji konkurentske prednosti subjekta. To je dizajniranje iskustava kupaca. To uključuje: iskustvo procesa kupovine (učinkovit proces kupovine, brza i funkcionalna internetska stranica, osiguranje sigurnosti transakcija, to uključuje prisutnost SSL certifikata) i usluga kupcima. Izgradnja odnosa s kupcem je dugotrajan i složen proces, ali upravo on donosi odluku o izboru tvrtke.
Proces kupovine u poslovnom modelu B2C fokusira se na 4 područja.
- svijest,
- interes
- odluka
- transakcija
B2B a B2C – razlike
Prva razlika je prvenstveno cilj]]>
Lozinke koje bi vas mogle zanimati!
B
B2B
Babel
Backend
Backend developer
Backlink
Backlog
Backup
Baza danych
Baza mailingowa
BEdita
Big Data
Bing
Bitmapa
Black Hat SEO
Błąd 401
Błąd 403
Błąd 404
Błąd 408
Błąd 500
Błąd 503
Blast
Blockchain
Bolt CMS
Bootstrap
Bounce Rate
Branding
Brandmark
Breadcrumbs
Brief
Brute Force
Bug
Bumpery reklamowe
E-marketing
A/B test
ABM
Affiliate
AIDA
Artykuł Sponsorowany
Atrybucja
B2B
Baza mailingowa
Big Data
Bing
Blast
Bounce Rate
Branding
Brandmark
Brief
Bumpery reklamowe
C2C
CAC
Canva
Case Study
Clickbait
CPA
CPL
CPM
CPV
CTA
CTR
Customer Insight
Dark Post
Demand Gen
DM
Elastyczne reklamy displayowe
Facebook Ads
Facebook Piksel
Floodlight
Freeware
Geotargeting
Google Ads
Google Business Profile
Google Merchant Center
Hashtag
Infografika
Insta Story
Instagram
IoT
Konverzija
Landing Page
Lead magnet
Mikro konverzija
Netiketa
Outbound marketing
Performance Max
Planer słów kluczowych
Pop-up
PPS
Presell Pages
Referral
Reklamy In-Stream
Reklamy Out-Stream
Remarketing
ROAS
RTM
SMO
Strategie ustalania stawek
Swipe up
TrueView Discovery ads
TrueView in-Stream oglasi
UGC
User Journey
Webinar