CPC

Cost Per Click

CPC (Cost Per Click) – to model naplate internetskih oglasa u kojem oglašivač plaća za svaki klik na svoj oglas. To je jedan od najčešće korištenih oblika naplate u reklamnim kampanjama, posebno u oglasima na tražilicama, poput Google Ads.

Kako radi CPC?

U CPC modelu, oglašivač određuje maksimalni iznos koji je spreman platiti za klik. Kada korisnik klikne na oglas, oglašivač je naplaćen troškom koji ovisi o konkurenciji za određenu ključnu riječ. Visina CPC-a može se razlikovati ovisno o industriji, kao i o kakvoći ciljane stranice, npr. internetske trgovine, na koju oglas vodi.

Kada je korisno koristiti CPC model?

CPC model je koristan kada je cilj kampanje generiranje prometa na web stranici. To može biti ključno, posebno za novoosnovane stranice ili stranice s visokom konverzijom, poput onih koje koriste hosting za WordPress, koje trebaju privući veći broj posjetitelja.

Što utječe na trošak CPC-a?

Na trošak CPC-a utječu razni faktori, kao što su konkurencija za određenu ključnu riječ, kvaliteta oglasa i njegova relevancija. Ako oglas vodi do optimizirane i brzo učitavajuće stranice, poput stranice na hostingu www, trošak CPC-a može biti niži zahvaljujući višoj kvaliteti rezultata oglasa.

Kako optimizirati CPC kampanje?

Da biste smanjili troškove CPC-a i poboljšali učinkovitost kampanje, važno je fokusirati se na optimizaciju ciljane stranice i precizan odabir ključnih riječi. Također je važno osigurati sigurnu vezu, npr. uz pomoć SSL certifikata, što utječe na povjerenje korisnika.

]]>

Lozinke koje bi vas mogle zanimati!