Landing Page

Landing Page (odredišna stranica) je posebno dizajnirana web stranica čiji je glavni cilj konverzija posjetitelja u klijente ili dobivanje određene akcije od njih, poput prijave na newsletter, preuzimanja e-knjige ili kupovine proizvoda. Za razliku od uobičajenih web stranica, Landing Page je obično minimalistička i fokusirana je na jedan, ključni cilj.

Zašto koristiti Landing Page?

Landing Page je izuzetno učinkovit marketinški alat jer omogućava:

  • Fokusiranje pažnje korisnika na jedan, specifičan cilj.
  • Lako praćenje i analiziranje učinkovitosti marketinških kampanja.
  • Povećanje stope konverzije zahvaljujući optimiziranom dizajnu i sadržaju.

Zašto je Landing Page stranica važna?
Landing Page je ključni element online marketinških kampanja. Njena glavna uloga je konverzija korisnika, tj. pretvaranje istih u klijente, pretplatnike ili potencijalne klijente. Vlasnici web trgovina često koriste Landing Page za promociju novih proizvoda, posebnih ponuda ili programa lojalnosti, čime mogu učinkovito povećavati prodaju.

Kako stvoriti učinkovitu Landing Page stranicu?

Stvaranje učinkovite Landing Page stranice zahtijeva nekoliko ključnih elemenata:

  • Jasan i privlačan naslov: Trebao bi jasno komunicirati prednosti ponude.
  • Uvjerljiv sadržaj: Fokusiraj se na koristi za korisnika i koristi jezik koji potiče na akciju.
  • Jednostavan i intuitivan dizajn: Izbjegavaj višak informacija i elemenata koji mogu ometati korisnika.
  • Jasni poziv na akciju (CTA): Provjeri je li gumb CTA lako vidljiv i potiče na klik, npr. “Registriraj se”, “Kupi odmah”, “Preuzmi besplatno”.

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.