Lead magnet

Lead magnet je marketinški alat koji je namijenjen privlačenju potencijalnih klijenata (tzv. leadova) nudeći im vrijedne materijale u zamjenu za njihove kontakt podatke, obično e-mail adresu. Lead magneti su široko korišteni u strategijama content marketinga i e-trgovini da bi se izgradila baza klijenata s kojima se potom mogu provoditi marketinške aktivnosti, kao što je e-mail marketing.

Koje oblike mogu poprimiti lead magneti?

Lead magnet može biti e-knjiga, izvještaj, besplatan predložak, uzorak proizvoda, webinar, ili popust na proizvode u internetskoj trgovini. Cilj je ponuditi nešto što će potencijalni klijenti smatrati vrijednim, što će ih potaknuti na davanje svojih kontakt podataka.

Zašto su lead magneti učinkoviti?

Lead magneti su učinkoviti jer nude izravnu vrijednost primateljima. Umjesto agresivne reklame, tvrtke grade odnose s korisnicima, što im omogućava bolju personalizaciju svojih ponuda.

Lead magnet i sigurnost podataka

Prilikom prikupljanja podataka od korisnika također je važno pobrinuti se za njihovu sigurnost. Ključni element ovdje je instalacija SSL certifikata, koji šifrira podatke prenesene na stranici i gradi povjerenje kod klijenata.

]]>