Što je CPA?
Pročitajte što je to CPA u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi CPA i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
CPA
Cost Per Action
CPA (sa eng. Cost Per Action) je model naplate u internetskom marketingu u kojem oglašivač plaća za određenu akciju koju korisnik izvrši. To može biti, na primjer, ispunjavanje obrasca, registracija na stranici, preuzimanje datoteke ili obavljanje kupovine u internetskoj trgovini.
Kako radi CPA?
U modelu CPA oglašivač određuje specifičan iznos koji je spreman platiti za izvršenje određene akcije od strane korisnika. Za razliku od drugih modela, kao što su CPC (Cost Per Click) ili CPM (Cost Per Mille), u CPA se plaća samo kada korisnik stvarno izvrši željenu radnju.
Zašto koristiti CPA?
Model CPA je koristan i za oglašivače i za izdavače. Oglašivači plaćaju samo za konkretne radnje, što im omogućuje bolju kontrolu marketinškog proračuna i mjerenje učinkovitosti kampanja. Izdavači, pak, mogu zarađivati više, generirajući vrijedne radnje kao što su registracija novih korisnika ili prodaja proizvoda.
Primjeri primjene CPA
- Registracija nove domene – korisnik vrši registraciju domene, a oglašivač plaća za svaku registraciju.
- Kupnja softvera – korisnik kupuje softver internetske trgovine, a oglašivač plaća za svaku kupnju.
- Hosting internetskih stranica – korisnik nabavlja web hosting ili hosting za WordPress, a oglašivač plaća za svaku transakciju.
Lozinke koje bi vas mogle zanimati!
C
C2C
CAC
Cache i microcache
CakePHP
Canva
Captcha
Case Study
CDN
Cesja domeny
Chamilo
CI/CD
Cisco
Citation Flow
CLI
Clickbait
Cloaking
Cloud
CLS
CMS
CodeIgniter
Concrete5
Contao
Content marketing
Cookies
Coppermine Photo Gallery
CPC
CPL
CPM
CPV
Crawler
Cross-browser compatibility
Cross-Selling
CSAT
CSRF
CSS
CTA
CTR
Customer experience
Customer Insight
CWV
Czynniki rankingowe
E-marketing
A/B test
ABM
Affiliate
AIDA
Artykuł Sponsorowany
Atrybucja
B2B
B2C
Baza mailingowa
Big Data
Bing
Blast
Bounce Rate
Branding
Brandmark
Brief
Bumpery reklamowe
C2C
CAC
Canva
Case Study
Clickbait
CPL
CPM
CPV
CTA
CTR
Customer Insight
Dark Post
Demand Gen
DM
Elastyczne reklamy displayowe
Facebook Ads
Facebook Piksel
Floodlight
Freeware
Geotargeting
Google Ads
Google Business Profile
Google Merchant Center
Hashtag
Infografika
Insta Story
Instagram
IoT
Konverzija
Landing Page
Lead magnet
Mikro konverzija
Netiketa
Outbound marketing
Performance Max
Planer słów kluczowych
Pop-up
PPS
Presell Pages
Referral
Reklamy In-Stream
Reklamy Out-Stream
Remarketing
ROAS
RTM
SMO
Strategie ustalania stawek
Swipe up
TrueView Discovery ads
TrueView in-Stream oglasi
UGC
User Journey
Webinar