CPA

Cost Per Action

CPA (sa eng. Cost Per Action) je model naplate u internetskom marketingu u kojem oglašivač plaća za određenu akciju koju korisnik izvrši. To može biti, na primjer, ispunjavanje obrasca, registracija na stranici, preuzimanje datoteke ili obavljanje kupovine u internetskoj trgovini.

Kako radi CPA?

U modelu CPA oglašivač određuje specifičan iznos koji je spreman platiti za izvršenje određene akcije od strane korisnika. Za razliku od drugih modela, kao što su CPC (Cost Per Click) ili CPM (Cost Per Mille), u CPA se plaća samo kada korisnik stvarno izvrši željenu radnju.

Zašto koristiti CPA?

Model CPA je koristan i za oglašivače i za izdavače. Oglašivači plaćaju samo za konkretne radnje, što im omogućuje bolju kontrolu marketinškog proračuna i mjerenje učinkovitosti kampanja. Izdavači, pak, mogu zarađivati više, generirajući vrijedne radnje kao što su registracija novih korisnika ili prodaja proizvoda.

Primjeri primjene CPA

]]>