Često postavljana pitanja o e-mailu
Često postavljana pitanja o SSL
Kategorije
Rad domena i NS
- Što trebam podesiti kako bi moja domena bila preusmjerena na vaše DNS servere?
- Mogu li koristiti domene od drugih zemalja (.de, .uk, .fr)?
- Mogu li pristupiti mojim stranicama i prije nego što se registrirana ili preseljena domena aktivira?
- Hoće li mi web stranice i e-mail biti nedostupni tijekom preseljenja?
Error kodovi
- (Error 0x800CCC80) None of the authentication methods supported by this client are supported by your server
- (Error 0x800C0133)
- (Error 0x8004010F) Outlook data file cannot be accessed/The operation failed. An object could not be found
- (Error 0x80040119) Problem u funkcioniranju Outlooka
- (Error 0x800CCC78) Krivo upisani podaci u “From” polju
Greške u email programu
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuje mi se greška: “Sender address rejected: not owned by user”
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuje mi se greška “The operation failed. An object could not be found”
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuje mi se greška “Message too large”
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuju mi se greške “Invalid mailbox/Mailbox not found/User unknown”
Web
- Kako nazvati prvu web stranicu koja će se učitavati?
- Kako zabraniti pristup web stranicama s nekih IP adresa?
- Stranica mi je hakirana, prikazuje se sadržaj koji nije dio stranice ili se prikazuje druga nepoznata stranica
- U koji direktorij trebam postaviti web stranice?
- Imam grešku na stranici. Što mogu učiniti?
Rad domena i NS
- Što trebam podesiti kako bi moja domena bila preusmjerena na vaše DNS servere?
- Mogu li koristiti domene od drugih zemalja (.de, .uk, .fr)?
- Mogu li pristupiti mojim stranicama i prije nego što se registrirana ili preseljena domena aktivira?
- Hoće li mi web stranice i e-mail biti nedostupni tijekom preseljenja?
Error kodovi
- (Error 0x800CCC80) None of the authentication methods supported by this client are supported by your server
- (Error 0x800C0133)
- (Error 0x8004010F) Outlook data file cannot be accessed/The operation failed. An object could not be found
- (Error 0x80040119) Problem u funkcioniranju Outlooka
- (Error 0x800CCC78) Krivo upisani podaci u “From” polju
Greške u email programu
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuje mi se greška: “Sender address rejected: not owned by user”
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuje mi se greška “The operation failed. An object could not be found”
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuje mi se greška “Message too large”
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuju mi se greške “Invalid mailbox/Mailbox not found/User unknown”
Web
- Kako nazvati prvu web stranicu koja će se učitavati?
- Kako zabraniti pristup web stranicama s nekih IP adresa?
- Stranica mi je hakirana, prikazuje se sadržaj koji nije dio stranice ili se prikazuje druga nepoznata stranica
- U koji direktorij trebam postaviti web stranice?
- Imam grešku na stranici. Što mogu učiniti?
Kontaktirajte nas
48350 Đurđevac
MATIČNA BANKA: Zagrebačka banka d.d. (bank)
IBAN: HR8423600001102298710
SWIFT: ZABAHR2X
E-mail podrška
podrska[at]cyberfolks.hr
prodaja[at]cyberfolks.hr
cyberfolks[at]cyberfolks.hr
reklamacije[at]cyberfolks.hr
Telefonska podrška
tel. 0800 282 566
tel. 048 289 150
Brzi kontakt
Kako bismo osigurali brzu obradu vašeg zahtjeva, molimo naznačite koristite li već naše usluge. Ako koristite – u sljedećem koraku, nakon prijave, moći ćete podnijeti zahtjev kao postojeći korisnik. Time će naš odgovor biti mnogo brži!
Obrada osobnih podataka obavlja se u skladu s GDPR-om (Opća uredba o zaštiti podataka) (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine čime se štite prava i privatnost pojedinaca u vezi s osobnim podacima te stavlja izvan snage Direktiva 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka) od 27. travnja 2016. (SL EU br. 119). U skladu s GDPR-om, uzimamo u obzir sve relevantne zakonske odredbe, uključujući Zakon o pružanju usluga elektroničkim putem i druge općevažeće zakonske odredbe. Vaša privatnost i sigurnost podataka su nam izuzetno važni.