Što je C2C?
Pročitajte što je to C2C u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi C2C i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
C2C
Consumer to Consumer
C2C je kratica od engleskog termina “Consumer to Consumer”. Označava poslovni model u kojem kupci prodaju robu ili usluge izravno drugim kupcima. To je alternativa tradicionalnim modelima B2C (Business to Customer) i B2B (Business to Business), gdje se transakcije odvijaju između tvrtke i potrošača ili između tvrtki.
Kako funkcionira C2C?
U modelu C2C kupci koriste internetske platforme da bi izložili svoje proizvode ili usluge na prodaju. Mogu to biti i rabljene i nove stvari. Kupci pregledavaju ponude i obavljaju kupovinu izravno od prodavatelja, što često dovodi do nižih cijena i veće fleksibilnosti u pregovorima.
Gdje se može koristiti model C2C?
C2C platforme dostupne su na različitim internetskim stranicama i mobilnim aplikacijama. Primjeri su eBay, OLX, ili Allegro. Da bi uspješno vodili prodaju u modelu C2C, važno je brinuti se o odgovarajućem hostingu WWW, koji će osigurati stabilnost i brzinu rada stranice.
Koje su prednosti i nedostaci C2C?
Prednosti:
- Niže troškove – nedostatak posrednika često dovodi do nižih cijena.
- Veća fleksibilnost – mogućnost pregovaranja o cijenama i uvjetima prodaje.
- Lakoća pokretanja – ne zahtijeva velike početne investicije.
Nedostaci:
- Rizik od prijevara – nedostatak posrednika može dovesti do većeg rizika od prijevare.
- Nedostatak podrške – u slučaju problema, kupci i prodavači moraju samostalno rješavati sporove.
Lozinke koje bi vas mogle zanimati!
C
CAC
Cache i microcache
CakePHP
Canva
Captcha
Case Study
CDN
Cesja domeny
Chamilo
CI/CD
Cisco
Citation Flow
CLI
Clickbait
Cloaking
Cloud
CLS
CMS
CodeIgniter
Concrete5
Contao
Content marketing
Cookies
Coppermine Photo Gallery
CPA
CPC
CPL
CPM
CPV
Crawler
Cross-browser compatibility
Cross-Selling
CSAT
CSRF
CSS
CTA
CTR
Customer experience
Customer Insight
CWV
Czynniki rankingowe
E-marketing
A/B test
ABM
Affiliate
AIDA
Artykuł Sponsorowany
Atrybucja
B2B
B2C
Baza mailingowa
Big Data
Bing
Blast
Bounce Rate
Branding
Brandmark
Brief
Bumpery reklamowe
CAC
Canva
Case Study
Clickbait
CPA
CPL
CPM
CPV
CTA
CTR
Customer Insight
Dark Post
Demand Gen
DM
Elastyczne reklamy displayowe
Facebook Ads
Facebook Piksel
Floodlight
Freeware
Geotargeting
Google Ads
Google Business Profile
Google Merchant Center
Hashtag
Infografika
Insta Story
Instagram
IoT
Konverzija
Landing Page
Lead magnet
Mikro konverzija
Netiketa
Outbound marketing
Performance Max
Planer słów kluczowych
Pop-up
PPS
Presell Pages
Referral
Reklamy In-Stream
Reklamy Out-Stream
Remarketing
ROAS
RTM
SMO
Strategie ustalania stawek
Swipe up
TrueView Discovery ads
TrueView in-Stream oglasi
UGC
User Journey
Webinar