Često postavljana pitanja o e-mailu
Često postavljana pitanja o SSL
Kategorije
Domene i DNS
- Što trebam podesiti kako bi moja domena bila preusmjerena na vaše DNS servere?
- Kako promijeniti podatke o vlasniku domene?
- Mogu li koristiti domene od drugih zemalja (.de, .uk, .fr)?
- Mogu li pristupiti mojim stranicama i prije nego što se registrirana ili preseljena domena aktivira?
- Hoće li mi web stranice i e-mail biti nedostupni tijekom preseljenja?
Error kodovi
- (Error 503) Valid RCPT command must precede DATA
- (Error 0x800CCC80) None of the authentication methods supported by this client are supported by your server
- (Error 0x800C0133)
- (Error 0x8004010F) Outlook data file cannot be accessed/The operation failed. An object could not be found
- (Error 0x80040119) Problem u funkcioniranju Outlooka
Greške u email programu
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuje mi se greška: “Sender address rejected: not owned by user”
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuje mi se greška “The operation failed. An object could not be found”
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuje mi se greška “Message too large”
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuju mi se greške “Invalid mailbox/Mailbox not found/User unknown”
Web
- Kako nazvati prvu web stranicu koja će se učitavati?
- Kako zabraniti pristup web stranicama s nekih IP adresa?
- Stranica mi je hakirana, prikazuje se sadržaj koji nije dio stranice ili se prikazuje druga nepoznata stranica
- U koji direktorij trebam postaviti web stranice?
- Imam grešku na stranici. Što mogu učiniti?
Domene i DNS
- Što trebam podesiti kako bi moja domena bila preusmjerena na vaše DNS servere?
- Kako promijeniti podatke o vlasniku domene?
- Mogu li koristiti domene od drugih zemalja (.de, .uk, .fr)?
- Mogu li pristupiti mojim stranicama i prije nego što se registrirana ili preseljena domena aktivira?
- Hoće li mi web stranice i e-mail biti nedostupni tijekom preseljenja?
Error kodovi
- (Error 503) Valid RCPT command must precede DATA
- (Error 0x800CCC80) None of the authentication methods supported by this client are supported by your server
- (Error 0x800C0133)
- (Error 0x8004010F) Outlook data file cannot be accessed/The operation failed. An object could not be found
- (Error 0x80040119) Problem u funkcioniranju Outlooka
Greške u email programu
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuje mi se greška: “Sender address rejected: not owned by user”
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuje mi se greška “The operation failed. An object could not be found”
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuje mi se greška “Message too large”
- Kod slanja e-mail poruke pojavljuju mi se greške “Invalid mailbox/Mailbox not found/User unknown”
Web
- Kako nazvati prvu web stranicu koja će se učitavati?
- Kako zabraniti pristup web stranicama s nekih IP adresa?
- Stranica mi je hakirana, prikazuje se sadržaj koji nije dio stranice ili se prikazuje druga nepoznata stranica
- U koji direktorij trebam postaviti web stranice?
- Imam grešku na stranici. Što mogu učiniti?
Kontaktirajte nas
48350 Đurđevac
MATIČNA BANKA: Zagrebačka banka d.d. (bank)
IBAN: HR8423600001102298710
SWIFT: ZABAHR2X
E-mail podrška
podrska[at]cyberfolks.hr
prodaja[at]cyberfolks.hr
cyberfolks[at]cyberfolks.hr
reklamacije[at]cyberfolks.hr
Telefonska podrška
tel. 048 289 150
Brzi kontakt
Kako bismo osigurali brzu obradu vašeg zahtjeva, molimo naznačite koristite li već naše usluge. Ako koristite – u sljedećem koraku, nakon prijave, moći ćete podnijeti zahtjev kao postojeći korisnik. Time će naš odgovor biti mnogo brži!
cyber_Folks d.o.o. će koristiti informacije koje pružite u ovom obliku kako bismo mogli obraditi Vaš upit i pružiti Vam odgovarajuću podršku, riješiti problem ili odgovoriti na Vaše pitanje. Vaše osobne podatke obrađujemo sukladno članku 6. stavku 1. točki (b) GDPR ako se upit odnosi na ugovorni odnos ili sukladno članku 6. stavku 1. točki (f) GDPR-a na temelju našeg opravdanog legitimnog interesa. Više informacija o obradi Vaših osobnih podataka i o Vašim pravima možete pronaći u Pravilima o privatnosti.