CPV

Cost Per View

CPV (Cijena po prikazu) je model naplate u internetskom oglašavanju, gdje oglašivač plaća za svaki prikaz oglasa. To je jedan od oblika naplate, uz modele kao što su CPC (Cijena po kliku) ili CPA (Cijena po akciji). U modelu CPV ključno je da se plaća za sami prikaz oglasa, bez obzira je li korisnik interagirao s oglasom ili nije.

Kako radi CPV?

U modelu CPV oglašivač određuje cijenu koju je spreman platiti za svaki prikaz oglasa. Reklamni sustav, poput Google Ads, prikazuje oglas korisnicima, a svaka pojedinačna ekspozicija oglasa uzrokuje naplatu. Zbog toga oglašivači mogu precizno kontrolirati svoje troškove oglašavanja.

Zašto vrijedi koristiti CPV?

  • Kontrola troškova: CPV omogućava precizno određivanje reklamnog budžeta.
  • Izgradnja svijesti o brendu: Ovaj model je idealan za kampanje brendiranja, gdje je cilj doseći što veći broj gledatelja.
  • Jednostavnost praćenja: Zahvaljujući modelu CPV, moguće je lako pratiti učinkovitost oglašivačke kampanje i prilagoditi strategiju u stvarnom vremenu.
]]>